Relatiegeschenken

Tips van Allgifts

Sale Tassen Populaire relatiegeschenken Duurzame relatiegeschenken

Inspiratie

Lente Zomer Winter Duurzaamheid
Gratis verzending Beste prijsgarantie Gratis sample & drukproef 10.000+ relatiegeschenken Meer dan 20 jaar ervaring
Allgifts

Klantenservice

Één van onze sterke punten is onze ruime ervaring in branche van promotieartikelen. Via onze referenties en klantbeoordelingen is te zien welke tevreden klanten u voor zijn geweest. Daarnaast zijn wij lid van de branchevereniging PPP en leveren wij volgens de Code of Conduct.

  • Zelf doen
  • Inschrijven nieuwsbrief
    Schrijf je in voor onze nieuwsbrief en blijf op de hoogte van onze nieuwste producten, scherpe aanbiedingen en bestsellers! Bekijk onze nieuwsbrieven.

    Uitschrijven nieuwsbrief
    Via de link onderaan onze nieuwsbrief kunt u zich uitschrijven.

    Een klacht melden
    Allgifts.nl streeft ernaar om altijd kwalitatief goede promotieartikelen te leveren en eventuele klachten goed af te handelen. Wij proberen de kwaliteit van onze promotieartikelen continue te controleren om kwaliteit te waarborgen. Het kán echter voorkomen dat uw artikelen onverhoopt defect zijn. Wanneer dit het geval is, neemt u dan a.u.b. direct telefonisch of per mail contact met ons op. Laat ons weten wat het probleem is en wij zullen zorgen voor een passende oplossing.

  • Bedrukkingsinformatie
  • In welk formaat moet ik mijn opdruk aanleveren?
    Uw logo of slogan moet uiteraard zo goed mogelijk op de gekozen producten worden gedrukt. Daarom is het belangrijk dat u het te bedrukken bestand op de juiste wijze aanlevert. Hoe dat moet? Daar helpen wij u bij!
    Uw logo kunt u bij uw bestelling meesturen. Dit bestand kunt u het beste aanleveren in Adobe Illustrator (AI, EPS of PDF-bestanden). De bestanden moeten zijn opgemaakt in vectoren voor het juiste drukresultaat. Als uw logo tekst bevat moet u dit omzetten naar letteromtrekken. Vergeet niet het PMS-nummer te vermelden.
    Wilt u liever uw slogan of bedrijfsboodschap op de relatiegeschenken zien verschijnen? Dat is natuurlijk geen probleem. Nadat u uw order in uw winkelmand hebt geplaatst en de bestelling hebt voltooid, kunt u de tekst uploaden. Ziet u dit niet zitten? Lever dan later de gegevens via de e-mail bij ons aan.

    Logo aanleveren
    Wanneer u het gewenste relatiegeschenk heeft geselecteerd en de benodigde gegevens heeft ingevoerd, drukt u op de button ‘Bestellen’. Wanneer u kiest voor ‘bestellen’ komt u in het afrondingsscherm. Onder ‘Bedrukking’ kunt u aangeven of u het artwork per mail stuurt of meteen uploadt.

    Wat zijn PMS kleuren?
    Het artwork voor de opdruk op uw promotionele product moet worden aangeleverd in Pantone Matching System (PMS) kleuren. PMS staat voor Pantone Matching System. Dit is een wereldwijd systeem voor kleuren. Door dit systeem aan te houden, ontstaan er geen onduidelijkheden over een bepaalde huiskleur. Wellicht bent u niet bekend met de PMS-kleuren. Daarom geven wij korte uitleg over deze kleuren. Voor een opdruk in kleur hebben wij een PMS-nummer nodig. Wit en zwart zijn uitzonderingen, deze ‘kleuren’ hebben geen PMS-nummer. Geeft u hierbij gewoon ‘wit’ of ‘zwart’ aan. Voor een overzicht van de PMS-kleuren bekijkt u onze kleurenwaaier.

    Bedrukkingstechnieken
    Wij kunnen uw relatiegeschenken op zes verschillende manieren bedrukken. Bekijk onze pagina waar al deze druktechnieken op een rij gezet zodat u goed op de hoogte bent van de mogelijkheden.

    Digitale drukproef
    Het is belangrijk dat u weet hoe uw relatiegeschenken er uit komen te zien. Daarom sturen wij al onze klanten een digitale proefdruk toe. Deze proefdruk ontvangt u doorgaans binnen één tot drie werkdagen via de e-mail. Wij proberen zo te voorkomen dat u artikelen ontvangt waar u niet tevreden over bent. Pas nadat u akkoord hebt gegeven zullen we de bestelde producten gaan bedrukken.

  • Betalen & geldzaken
  • Bankgegevens
    IBAN: NL79RABO0127840656
    BIC: RABONL2U
    BTW: NL819350096B01
    KVK: 08174590

    Moet ik direct afrekenen?
    Bij onbedrukte bestellingen sturen wij na uw online bestelling een digitale factuur. Middels bankoverschrijving of internetbankieren is de betaling uit te voeren. Nadat uw betaling in goede orde is ontvangen, kunnen wij de bestelling naar u toezenden. Bij bedrukte bestellingen wordt er niet eerder uitgeleverd voordat er betaald is i.v.m. het personaliseren van het bestelde artikelen. Wij vragen uw begrip hiervoor.

    Geen IDEAL, Paypal of creditcards
    Bovenstaande betaalmogelijkheden worden niet door Allgifts.nl gehanteerd. U ontvangt van ons een digitale factuur per mail.

    Betalingstermijnen
    Bij bedrukte bestellingen varieert de betalingstermijn van 3 - 8 dagen, afhankelijk van de levertijd. Het is belangrijk dat u onthoudt dat de snelheid van de betaling invloed heeft op de levertijd. Hoe sneller u betaalt, hoe sneller uw geschenken geleverd kunnen worden.

  • Bestellen
  • Onze promotieartikelen
    Bent u op zoek naar een relatiegeschenk? Voor ieder einddoel en voor elk budget heeft Allgifts.nl een geschikt product. Bij ons heeft u de keuze uit bijna 35.000 relatiegeschenken! Doordat onze prijzen variëren, kunnen goedkope én luxe relatiegeschenken worden geleverd. Ook kunt u bij ons terecht voor gepersonaliseerde geschenken. Deze producten worden volledig aangepast aan uw wensen, zoals kleur, afmetingen, huisstijl en allerlei andere extra’s.

    Sample / proefmodel
    Om de kans op een tevreden klant te verhogen, zijn wij bereid u een sample of proefmodel van het gewenste product op te sturen. U kunt een sample bestellen via onze website door de button ‘sample opvragen’ aan te vinken bij het product. Dit sample dient ter beoordeling van o.a. de kleur, kwaliteit en afmetingen. Mocht er binnen 10 dagen een bestelling voortkomen uit het sample, dan worden deze kosten kwijt gescholden. Wanneer er geen bestelling volgt, zullen wij de samplekosten doorberekenen.

    Omdat een sample bedrukken veel kosten met zich meebrengt, sturen wij een sample altijd onbedrukt naar u op. Na een bestelling zullen wij een digitale drukproef ter goedkeuring sturen. Na uw akkoord gaat het productieproces van start.

    Let op!
    Samples worden niet retour genomen. De kosten van het terugsturen en het terug op voorraad nemen, zijn vaak hoger dan het promotieartikel zelf.

    Bestellen bij Allgifts.nl
    Om te voorkomen dat u bij het bestellen van uw relatiegeschenk vastloopt, hebben wij voor u een stappenplan gemaakt dat u door het bestelproces heen loopt. Hieronder vindt u dit stappenplan.

    • 1 Selecteer in de navigatiebalk bovenaan het scherm ‘Assortiment’.
    • 2 Links op het scherm selecteert u de categorie waarin het door u gewenste artikel zich bevindt. U kunt ook specifiek op zoek naar een product door een zoekopdracht in te voeren.
    • 3 Kies een relatiegeschenk.
    • 4 Selecteer het aantal stuks dat u wilt bestellen, de kleur van het artikel, het aantal kleuren van bedrukking en de manier waarop wij bedrukken.
    • 5 Aan de rechterzijde van uw computerscherm ziet u de oranje button ‘Bestellen. Als u op deze button klikt, belandt uw bestelling in de winkelmand.
    • 6 U kunt nu uw bestelling gaan voltooien. Wanneer u heeft gekozen om het artikel te bedrukken, zal gevraagd worden naar het te bedrukken bestand. Dat kunt u nu gaan uploaden. Wilt u liever persoonlijk het artwork aanleveren? Mail de gegevens dan naar ons toe.
    • 7 Registreer uzelf als klant van Allgifts.nl of log in met uw bestaande account.
    • 8 Rond uw bestelling af.

    Komt u er nog niet uit of heeft u een andere vraag?
    Neem dan contact met ons op!

    Levertijden
    De levertijd van onze geschenken varieert. Onbedrukte geschenken kunnen wij doorgaans binnen één tot drie werkdagen bij u afleveren. Als u wilt dat we uw artikelen bedrukken, wordt de levertijd langer. U heeft keuze uit drie verschillende levertermijnen. Van spoedlevering in een week, een snelle levering in twee weken en een normale levertijd van drie weken.
    Het is belangrijk dat u onthoudt dat de snelheid van uw betaling invloed heeft op de levertijd. Hoe sneller u betaalt, hoe sneller uw artikelen geleverd kunnen worden.

    Bestelling volgen
    Na uw bestelling ontvangt u een link waar u de actuele status van uw order kunt volgen. Zo kunt u volgen wat de orderstatus is, de verwachte leverdatum, orderhistorie, factuurstatus, etc.

    Bestelling annuleren
    In het geval van standaardorders (uit voorraad) kan er alleen geannuleerd worden indien de digitale drukproef nog niet akkoord is bevonden door u. Na uw akkoord op de digitale proefdruk, starten wij met het bewerken van uw product. Bij annulering worden er annuleringkosten in rekening gebracht van €35,-. In het geval van orders die op maat voor u worden geproduceerd, gelden er afwijkende regels i.v.m. het inkopen van grondstoffen. Neemt u hiervoor contact op met +31(0)38 - 760 1900.

    Is mijn bestelde artikel op voorraad?
    Bij de meeste artikelen op onze website staat de voorraad per kleur vermeld. Ook is er te zien of er nog nieuwe binnenkomst van voorraad wordt verwacht en wanneer. Indien er geen voorraadinformatie beschikbaar is, neemt u dan contact met ons op.

    Meerdere bestellingen tegelijk plaatsen?
    U kunt eenvoudig meerdere bestellingen in het winkelmandje plaatsen. Nadat u uw eerste bestelling heeft geplaatst kunt u kiezen voor ‘Doorgaan met winkelen’. U kunt zo meerdere orders in een keer plaatsen.

    Meerdere kleuren bestellen?
    Dat is geen probleem. U kunt meerdere kleuren selecteren. De staffelkorting wordt berekend over het totaal aantal ongeacht de kleur.

  • Veiligheid & privacy
  • Privacyverklaring
    Allgifts.nl respecteert de privacy van bezoekers van haar website en draagt er zorg voor dat de persoonlijke informatie die u ons verschaft vertrouwelijk wordt behandeld. Wij verwerken uw persoonsgegevens op een wijze, die in overeenstemming is met de eisen die door de Wet Bescherming Persoonsgegevens worden gesteld.

    Doeleinden van de gegevensverwerking
    Uw persoonsgegevens worden door ons verwerkt voor het aangaan en uitvoeren van overeenkomsten met betrekking tot het leveren van relatiegeschenken en het beheren van de daaruit voortvloeiende relaties, met inbegrip het uitvoeren van activiteiten gericht op de vergroting van het klantenbestand. Als u een contact- of bestelformulier op onze website invult, of ons een e-mail stuurt, dan worden de gegevens die u ons toestuurt bewaard zolang als nodig is voor de volledige beantwoording en afhandeling daarvan, naar de aard en inhoud van het formulier of uw e-mail.

    Klikgedrag en bezoekgegevens
    Op onze website worden algemene bezoekgegevens bijgehouden. In dit kader kunnen met name het IP-adres van uw computer, de eventuele gebruikersnaam, het tijdstip van opvraging en gegevens die de browser van een bezoeker meestuurt, worden geregistreerd en worden gebruikt voor statistische analyses van bezoek- en klikgedrag op de website. Wij gebruiken deze gegevens tevens om de werking van de website te verbeteren. Wij proberen de verzamelde gegevens zo veel mogelijk te anonimiseren. Deze gegevens worden niet aan derden verstrekt.

    Google Analytics
    Wij maken gebruik van Google Analytics om bij te houden hoe gebruikers onze website gebruiken. De hiermee verkregen informatie wordt, met inbegrip van het adres van uw computer (IP-adres), overgebracht naar en door Google opgeslagen op servers in de Verenigde Staten. Google gebruikt deze informatie om bij te houden hoe onze website gebruikt wordt, om rapporten over de website aan ons te kunnen verstrekken en om haar adverteerders informatie over de effectiviteit van hun campagnes te kunnen bieden. Google kan deze informatie aan derden verschaffen indien Google hiertoe wettelijk wordt verplicht, of voor zover deze derden de informatie namens Google verwerken. Wij kunnen hier geen invloed op uitoefenen.

  • Verzendingen
  • Geen transportkosten
    Als uw bestelling afgeleverd moet worden op één bezorgadres binnen de Benelux, betaalt u geen transportkosten. De kosten voor verzendingen buiten de Benelux zijn afhankelijk van gewicht en afstand. Weten wat het kost om buiten de Benelux te bezorgen? Vraag een offerte op via verkoop@allgifts.nl.

    Welke bezorgdienst?
    Dit verschilt per te leveren product en is altijd verschillend. Uw bestelling wordt bezorgd door de volgende vervoerders: DHL, GLS, DPD, PostNL en UPS. In uitzonderlijke gevallen kan dit een andere vervoerder zijn.

    Volgen met Track & Trace?
    In de meeste gevallen is dit wel mogelijk op aanvraag. Wilt u uw bestelling volgen? Neemt u dan contact met ons op.

    Kan ik de artikelen bij jullie ophalen?
    Nee, dat is helaas niet mogelijk. Wij beheren zelf geen voorraden op ons kantooradres.

  • Suggesties & klachten
  • Ik wil een op maat gemaakt artikel
    Wilt u graag een volledig gepersonaliseerd geschenk die aansluit bij uw huisstijl en bedrijfsboodschap? Allgifts.nl verzorgt niet alleen standaard producten, maar ook uw custom made relatiegeschenken. Stel zelf uw eigen geschenk samen: bepaal de PMS-kleur, afmetingen, het ontwerp, de bedrukking en andere extra’s! Uiteraard kan het ook gaan om een standaard product in grote oplages zoals sleutelhangers of pennen. Allgifts.nl vertaalt uw wensen naar een origineel, custom made product.
    Heeft u een product dat u wilt laten ontwikkelen / ontwerpen en wilt u graag informatie? Dat kan! U kunt contact met ons opnemen en laat u informeren over ontwerpen, kosten en transport.

    Een klacht melden
    Allgifts.nl streeft ernaar om altijd kwalitatief goede promotieartikelen te leveren en eventuele klachten goed af te handelen. Wij proberen de kwaliteit van onze promotieartikelen continue te controleren om kwaliteit te waarborgen. Het kán echter voorkomen dat uw artikelen onverhoopt defect zijn. Wanneer dit het geval is, neemt u dan a.u.b. direct telefonisch of per mail contact met ons op. Wij zullen de klacht in behandeling nemen en samen met u tot een passende oplossing komen! Wij houden u graag tevreden!

Telefoon
  • Bereikbaar tijdens kantooruren
  • 08:30 t/m 17:00 uur
  • +31(0)38 - 760 1900 (lokaal tarief)
E-mail Chat met een medewerker. Bedrijfsinformatie
  • Ferdinand Bolstraat 25
  • 8021 ES Zwolle
  • Nederland
  •  
  • IBAN: NL79RABO0127840656
  • BIC: RABONL2U
  • BTW: 819350096B01
  • KVK: 08174590
Betrouwbaar zaken doen
sinds 1999