Maandag 1 juni zijn wij niet aanwezig i.v.m. 2e pinksterdag. Dinsdag 2 juni staan we weer voor je klaar!

Relatiegeschenken

Tips van Allgifts

Nieuwe relatiegeschenken Populaire relatiegeschenken Duurzame relatiegeschenken Thuiswerken
Gratis verzenden Beste prijsgarantie Gratis sample & drukproef 10.000+ relatiegeschenken Meer dan 20 jaar ervaring
Allgifts

Klantenservice

Één van onze sterke punten is onze ruime ervaring in branche van promotieartikelen. Via onze referenties en klantbeoordelingen is te zien welke tevreden klanten u voor zijn geweest. Daarnaast zijn wij lid van de branchevereniging PPP en leveren wij volgens de Code of Conduct.

Veelgestelde vragen

Zelf doen

Nadat u bent ingelogd op ‘Mijn Account’, kunt u altijd uw gegevens inzien en wijzigen. Ook kunt u uw bestellingen, facturen en drukproeven bekijken en gemakkelijk herhaalorders plaatsen!

Onderaan deze pagina schrijft u zich in voor de nieuwsbrief. Zo bent en blijft u altijd op de hoogte van de nieuwste producten, scherpe aanbiedingen en leuke acties!

Via de link onderaan onze nieuwsbrief kunt u zich uitschrijven.

Indien u een klacht heeft over onze producten of dienstverlening, dan kunt u contact met ons opnemen via het contactformulier. U ontvangt binnen 14 dagen na ontvangst van de klacht een inhoudelijke reactie van ons. Indien u als zakelijke klant niet tevreden bent over de afhandeling van uw klacht, dan kunt u deze ter bemiddeling voorleggen aan Thuiswinkel.

Bedrukkingsinformatie

Voor het allerbeste drukresultaat, levert u uw logo en/of slogan aan in een AI-, PDF-, of EPS-bestand. Dit kan in de laatste stap van het bestelproces of per mail. Heeft u niet de juiste bestanden? Wij zetten u logo gratis om. Lees meer over drukbestanden.

In de laatste stap van het bestelproces, komt u in het afrondingsscherm. U kunt uw logo en/of tekst direct uploaden of ervoor kiezen de bestanden later per mail aan ons te sturen. Kiest u voor de laatste optie, dan ontvangt u van ons een mail met uitleg over de juiste bestanden.

Uw artwork voor de opdruk van uw promotionele product, levert u aan in Pantone Matching System (PMS) kleuren. PMS is een wereldwijd systeem voor het bepalen van kleuren, zodat er geen onduidelijkheden ontstaan over een bepaalde huiskleur.

Bent u niet bekend met PMS-kleuren?
Voor een opdruk in kleur, hebben wij van u een PMS-nummer nodig. Wit en zwart zijn uitzonderingen, zij hebben geen PMS-nummer. Geeft u hierbij ‘wit’ of ‘zwart’ aan. Bekijk onze kleurenwaaier voor een overzicht van de PMS-kleuren.

Wij kunnen uw relatiegeschenken op veel verschillende manier bedrukken, borduren of graveren. Bekijk onze pagina over bedrukkingsmogelijkheden zodat u goed op de hoogte bent van de mogelijke manier.

U ontvangt van ons altijd een digitale drukproef ter akkoord. Deze ontvangt u doorgaans binnen één tot drie werkdagen via de mail. Pas nadat u akkoord heeft gegeven, bedrukken we de door u bestelde producten.

Kunt u geen gevectoriseerd AI-, PDF- of EPS-bestand aanleveren voor het beste drukresultaat? Wij zetten u artwork gratis* voor u om naar een kwalitatief EPS-bestand. * Wilt u dit bestand ook ontvangen? Dan betaalt u eenmalig €47,50. Lees meer over drukbestanden.

Betalen & geldzaken

RABO NL
IBAN NL: NL79RABO0127840656
BIC NL: RABONL2U
Multisafepay NL
IBAN NL: NL14DEUT0319887804
BIC NL: DEUTNL2A
Multisafepay BE
IBAN BE: BE51826000518662
BIC BE: DEUTBEBE

BTW: NL819350096B01
KVK: 08174590

Bij zowel bedrukte als onbedrukte bestellingen kunt u kiezen uit betaling via iDeal of bankoverschrijving. Wij sturen u per mail een digitale factuur. Nadat uw betaling in goede orde is ontvangen, kunnen wij de bestelling naar u toezenden. Bij bedrukte en onbedrukte bestellingen dient er eerst betaald te worden, voordat uw bestelling uitgeleverd wordt.

U kunt in onze webshop betalen met iDeal. Dit is een veilige en snelle betaalwijze.

Bij bedrukte bestellingen varieert de betalingstermijn van 3-8 dagen, afhankelijk van de levertijd. Let op: de snelheid van de betaling heeft invloed op de levertijd. Hoe eerder u betaalt, hoe sneller we uw geschenken kunnen leveren.

Bestellen

U kunt bij ons een gratis* sample/proefmodel aanvragen van uw favoriete product(en). Dit doet u door op de productpagina op ‘Sample opvragen’ te klikken. U kunt het sample beoordelen op o.a. kleur, kwaliteit en afmetingen. Mocht er binnen 10 dagen een bestelling voortkomen uit het sample, dan ontvangt u het sample gratis. Volgt er geen bestelling, zullen wij de samplekosten doorberekenen. U kunt maximaal drie aantal samples bestellen. Let op! Samples worden niet retour genomen. De kosten van het terugsturen en het terug op voorraad nemen, zijn vaak hoger dan het promotieartikel zelf. Omdat een sample bedrukken veel kosten met zich meebrengt, sturen wij een sample altijd onbedrukt naar u op. Na uw bestelling, ontvangt u van een digitale drukproef ter goedkeuring, waarna we starten met het bedrukken.

Onderstaand stappenplan laat u zien hoe het bestelproces werkt.
1 Selecteer in de navigatiebalk bovenaan het scherm ‘Alle relatiegeschenken’ en selecteer de categorie waarin het door u gewenste product zich bevindt. U kunt ook specifiek op zoek naar een product door een zoekopdracht in te voeren.
2 Kies uw favoriete relatiegeschenk.
3 Voer het aantal stuks dat u wilt bestellen in bij de gewenste kleur van het product.
4 Selecteer de gewenste drukmethode en het gewenste aantal kleuren van de bedrukking.
5 Kies in de kalender de gewenste leverdatum.
6 Klik op de groene button ‘Plaats in winkelmand’ aan de rechterzijde van uw scherm.
7 Klik nogmaals op bestellen of kies ervoor om verder te winkelen.
8 Wanneer u de gewenste producten in uw winkelmand heeft, kunt u uw bestelling gaan voltooien door uzelf te registreren als klant of in te loggen met uw bestaande account. Uw artwork kunt u in de laatste stap van het bestelproces uploaden of u kunt het artwork naar ons mailen.

De levertijd van onze geschenken varieert, afhankelijk van een product met of zonder bedrukking. Onbedrukte geschenken leveren wij doorgaans binnen één tot drie werkdagen. Bedrukte producten kennen verschillende levertijden, namelijk van een spoedlevering binnen een week, een snelle levering binnen twee weken en een normale levering van ca. drie weken. Let op: de snelheid van de betaling heeft invloed op de levertijd. Hoe eerder u betaalt, hoe sneller we uw geschenken kunnen leveren.

Na uw bestelling ontvangt u een link waarmee u de actuele status van uw order kunt volgen.

Wilt u uw bestelling onverhoopt annuleren, neem dan telefonisch contact met ons op. Alle directe en/of indirecte kosten kunnen in rekening worden gebracht tot 100% van de orderwaarde.

Bij de meeste producten op onze website staat de voorraad per kleur vermeld. Ook is er te zien of er nog nieuwe binnenkomst van voorraad wordt verwacht en wanneer. Indien er geen voorraadinformatie beschikbaar is, neemt u dan contact met ons op.

U kunt eenvoudig meerdere bestellingen in uw winkelmandje plaatsen. Nadat u uw eerste bestelling heeft geplaatst, kunt u kiezen voor ‘Doorgaan met winkelen’. U kunt zo meerdere orders in één keer plaatsen. Ook kunt u meerdere kleuren van één product selecteren. De staffelkorting wordt namelijk berekend over het totaal aantal producten, ongeacht de kleur.

Ja, u kunt meerdere kleuren per product bestellen. De staffelkorting wordt berekent over het totaal aantal, ongeacht de kleur.

Veiligheid & privacy

Allgifts respecteert de privacy van bezoekers van haar website en draagt er zorg voor dat de persoonlijke informatie die u ons verschaft vertrouwelijk wordt behandeld. Wij verwerken uw persoonsgegevens op een wijze, die in overeenstemming is met de eisen die door de Wet Bescherming Persoonsgegevens worden gesteld.

Uw persoonsgegevens worden door ons verwerkt voor het aangaan en uitvoeren van overeenkomsten met betrekking tot het leveren van relatiegeschenken en het beheren van de daaruit voortvloeiende relaties, met inbegrip het uitvoeren van activiteiten gericht op de vergroting van het klantenbestand. Als u een contact- of bestelformulier op onze website invult, of ons een e-mail stuurt, dan worden de gegevens die u ons toestuurt bewaard zolang als nodig is voor de volledige beantwoording en afhandeling daarvan, naar de aard en inhoud van het formulier of uw e-mail.

Op onze website worden algemene bezoekgegevens bijgehouden. In dit kader kunnen met name het IP-adres van uw computer, de eventuele gebruikersnaam, het tijdstip van opvraging en gegevens die de browser van een bezoeker meestuurt, worden geregistreerd en worden gebruikt voor statistische analyses van bezoek- en klikgedrag op de website. Wij gebruiken deze gegevens tevens om de werking van de website te verbeteren. Wij proberen de verzamelde gegevens zo veel mogelijk te anonimiseren. Deze gegevens worden niet aan derden verstrekt.

Wij maken gebruik van Google Analytics om bij te houden hoe gebruikers onze website gebruiken. De hiermee verkregen informatie wordt, met inbegrip van het adres van uw computer (IP-adres), overgebracht naar en door Google opgeslagen op servers in de Verenigde Staten. Google gebruikt deze informatie om bij te houden hoe onze website gebruikt wordt, om rapporten over de website aan ons te kunnen verstrekken en om haar adverteerders informatie over de effectiviteit van hun campagnes te kunnen bieden. Google kan deze informatie aan derden verschaffen indien Google hiertoe wettelijk wordt verplicht, of voor zover deze derden de informatie namens Google verwerken. Wij kunnen hier geen invloed op uitoefenen.

Verzendingen

Als uw bestelling afgeleverd moet worden op één bezorgadres binnen de Benelux, is de verzending gratis. De kosten voor zendingen buiten de Benelux zijn afhankelijk van gewicht en afstand. Neem hiervoor contact op via verkoop@allgifts.nl.

Dit verschilt per te leveren product en is altijd verschillend. Uw bestelling wordt bezorgd door de volgende vervoerders: DHL, GLS, DPD, PostNL en UPS. In uitzonderlijke gevallen kan dit een andere vervoerder zijn.

Wanneer uw producten worden overgedragen aan de bezorgdienst, ontvangt u (bijna altijd) van ons een mail met een link naar onze track & trace pagina. Op deze persoonlijke pagina kunt u uw pakket volgen en zien wanneer u deze kunt verwachten.

Nee, dat is helaas niet mogelijk. Wij beheren zelf geen voorraden op ons kantooradres.

Retour

Producten die u via deze webwinkel koopt, worden op maat gemaakt, volgens de door u ingevoerde specificatie(s). Het herroepingsrecht is dan ook niet van toepassing. De verkoop is na akkoord op de opdracht definitief.

Suggesties en klachten

Wilt u graag een volledig gepersonaliseerd geschenk die aansluit bij uw huisstijl en bedrijfsboodschap? Allgifts verzorgt niet alleen standaard producten, maar ook uw custom made relatiegeschenken. Stel zelf uw eigen geschenk samen: bepaal de PMS-kleur, afmetingen, het ontwerp, de bedrukking en andere extra’s! Allgifts vertaalt uw wensen naar een origineel, custom made product. Heeft u een product dat u wilt laten ontwikkelen / ontwerpen en wilt u graag informatie? Dat kan! U kunt contact met ons opnemen en laat u informeren over ontwerpen, kosten en transport.

Indien u een klacht heeft over onze producten of dienstverlening, dan kunt u contact met ons opnemen via het contactformulier. U ontvangt binnen 14 dagen na ontvangst van de klacht een inhoudelijke reactie van ons. Indien u als zakelijke klant niet tevreden bent over de afhandeling van uw klacht, dan kunt u deze ter bemiddeling voorleggen aan Thuiswinkel.

Bedrijfsinformatie

  • Allgifts BV
  • Ferdinand Bolstraat 25
  • Zwolle
  • 8021 ES
  • Info@allgifts.nl
  • NL79RABO0127840656
  • NL 819350096B01
  • 08174590

Het Allgifts team

Lex van den Bosch

Lex van den Bosch

Eigenaar

Lex is als eigenaar van Allgifts verantwoordelijk voor de algehele leiding. Daarnaast is hij actief bestuurslid van de branchevereniging!

Femke Witte

Femke Witte

Directieassistente

Als directieassistente is Femke de schakel tussen medewerkers en directie. Daarnaast is zij verantwoordelijk voor de personeelsadministratie.

René Raaphorst

René Raaphorst

E-commerce Manager

Spin in het online web. Rene is met zijn ecommerce kennis een echte verbinder tussen marketing, communicatie, design en IT.

Bas Conradie

Bas Conradie

Accountmanager

Verantwoordelijk voor het reilen en zeilen op de salesafdeling. Maar ook voor de beste deals kun je bij Bas terecht!

Susan Strijkveen

Susan Strijkveen

Sales Support Manager

De verbindende factor tussen klanten en verkopers. Susan houdt de controle en zorgt ervoor dat jouw bestelling zo efficiënt mogelijk verloopt!

Sabrina Eikelboom

Sabrina Eikelboom

Commericeel Medewerker Binnendienst

Onze altijd vriendelijke Sabrina bedient niet alleen onze Nederlandse klanten, maar ook onze Duitse klanten op hun wenken!

Leon Pannekoek

Leon Pannekoek

Commercieel Medewerker Binnendienst

Eén van onze enthousiaste verkopers die graag met je meedenkt. Hij onderhoudt met plezier het contact met nieuwe en bestaande klanten.

Roderik Masselink

Roderik Masselink

Commericeel Medewerker Binnendienst

Roderik schakelt razendsnel en houdt jouw bestelde producten continue in het oog. Vragen? Roderik heeft het antwoord!

Paula van Lente

Paula van Lente

Communicatiespecialist

Praat graag en dan het liefst over huisstijl, promotionele acties, publiciteitscampagnes, websiteteksten, blablabla…

Ane Marius de Jong

Ane Marius de Jong

Categorie- en productmanager

Heeft nauw contact met leveranciers en beheert het assortiment tot in de puntjes. Aan productkennis ontbreekt het zeker niet!

Anne Kroes

Anne Kroes

Grafisch vormgever

Anne tovert in een handomdraai de mooiste nieuwsbrieven, drukwerk ontwerpen en digitale voorbeelden op haar beeldscherm.

Edwin Schipper

Edwin Schipper

(Web)designer

Van website tot mailings; Edwin ontwerpt, geeft vorm, analyseert en opnieuw. Hij is niet alleen technisch, maar ook nog eens creatief!

Michel Mulder

Michel Mulder

Conversiemarketeer

Michel zorgt ervoor dat je zo snel en eenvoudig mogelijk vindt wat je zoekt! Jouw webshopbeleving staat bij hem op #1.

Els van Vliet

Els van Vliet

Financieel medewerker

Als verantwoordelijke van de crediteuren- en debiteurenadministratie verzorgt zij alle in- en uitgaande betalen. Op Els kun je rekenen!

Jeroen Kwakkel

Jeroen Kwakkel

Softwareontwikkelaar

Jeroen is verantwoordelijk voor de IT. Hij zorgt ervoor dat je geen problemen ondervindt en dat onze website altijd actueel en innoverend is.

8.9
1490 Beoordelingen
Betrouwbaar zaken doen
sinds 1999